klacht

Wij streven kraamzorg van zo hoog mogelijke kwaliteit te leveren zodat we aan jouw wensen kunnen voldoen. Mocht je toch niet tevreden zijn over onze kraamzorg, dan vinden wij het belangrijk dat je dit aan ons meldt, zodat wij onze zorgverlening kunnen verbeteren. Wij raden je aan dit zo snel mogelijk te bespreken met de kraamverzorgende. Een gesprek werkt vaak verhelderend.

Mocht dit gesprek niet tot een bevredigende oplossing leiden dan kun je de klacht schriftelijk indienen bij onze directie. Kraamzorg Eerste Week, Filiz Bogazci, Vierambachtsstraat 98a, 3023 AS  Rotterdam.
Of bij onze klachtenfunctionaris de heer mr. S.C. van der Leer, (bij voorkeur) via sebastiaan@geboortezorgplus.nl, of schriftelijk sturen naar Kraamzorg Eerste Week, Hasselaarsweg 18, 1704 DW Heerhugowaard.

Komt ook daarmee geen bevredigende oplossing, dan kun je je klacht schriftelijk sturen aan de geschillencommissie via onze Brancheorganisatie. Geschillencommissie Verpleging, verzorging en Geboortezorg. De Geschillencommissie Zorg, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag.
Meer weten over het klachtenregelment, klik hier